– Igen, miért, baj?
– Nem, dehogy, csak….
– Tényleg csak ennyi?
Ez a beszélgetés már jópárszor elhangzott, amikor egyik-másik ügyfelünk meglátta az árajánlatunkat. Miért ilyen olcsó? Azért mert felesleges hozzávalók helyett mi a saját szószunkat használjuk. Mit jelent ez?
Költségek
Versenytársainkkal ellentétben mi nem számítjuk fel a nem létező költségeket, mint például helyszínbiztosítás (szükségtelen), catering (nem rendelünk svédasztalt a stábnak egy forgatásra), vagy például a végső videókonvertálási díj, ami máshol közel 50 ezer forint, mi viszont nem is értjük hogy ezért hogy lehet pénzt kérni, hiszen ez része a munkának.
Apparátus
Nem tartunk fent költséges apparátust, a drága, csillogó-villogó iroda felesleges lenne, hiszen úgyis terepen dolgozunk, titkárnők helyett mi is fel tudjuk venni a telefont és el tudunk küldeni egy e-mailt, költséges luxuséttermek helyett a munkamegbeszéléseket miért ne tarthatnánk egy romkocsmában, és ügyfélpartykat sem szervezünk, mert annak az árát úgyis az ügyfelek fizetnék ki.
Eszközök
Nem a legdrágább felszereléseket béreljük irreális díjakért, hanem inkább felső-középkategóriás eszközöket vásároltunk, hiszen ezekkel is ugyanolyan igényes végeredményt lehet elérni. Persze nagyjátékfilmet emiatt nem tudunk csinálni, de azt nem is akarunk, hiszen arra ott van több száz másik gyártó cég, cserébe viszont korrekt áron jó minőségű munkát teszünk le az asztalra.
Ügyfelek
És nem egyetlen ügyfélen akarjuk betegre keresni magunkat, mint mások, hanem hiszünk abban, hogy az elégedett ügyfél visszatér, ezért korrekt, hosszú távú együttműködést akarunk kialakítani minden ügyfelünkkel úgy, hogy az az ügyfélnek és nekünk is megérje.